Po urlopie, aczkolwiek nie do końca wracamy

Jestem już po wakacjach, natomiast nie mogę powiedzieć, że blog wraca do formy z starą siłą – kwiecień mam wybitnie zajęty. Mam nadzieję, że w maju będzie już trochę spokojniej. Chwilowo za chwilę mamy Wielkanoc, potem będę pisać na Prima Aprilis (mam ciekawy pomysł i chciałbym go wprowadzić). Przepraszam za niedogodności, ale liczę, że moja twórczość będzie na podobnym, a może i lepszym poziomie.

Pozdrawiam serdecznie!

Informacje o poprostuopera

Pasjonat opery, dobrej literatury i gier RPG. Operę pokochał w szkole podstawowej i jest jej wierny od dobrych dwudziestu lat. Preferuje starą szkołę, choć nie odrzuca wszystkiego, co oferuje współczesna opera. Ponieważ gust prowadzącego zmieniał się przez te wszystkie lata, wiele starych wpisów (zwłaszcza tych dotyczących nagrań i ulubionych śpiewaków) jest częściowo nieaktualnych. Najstarsze wpisy (zwłaszcza z lat 2011-2018) podlegają regularnej aktualizacji. Wszelkie prawa zastrzeżone: kopiowanie, powielanie i przekształcanie artykułów za zgodą autora (proszę pisać maila na adres poprostuopera@gmail.com, na pewno odpowiem)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz